3

مدیر منطقه سه شهرداری گفت: ۸۰ درصد عملیات عمرانی پارک کیانمهر به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی آرائی با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ساله به منظور استقبال از بهار و ایجاد فضای بصری زیبا در شهر اقداماتی چون تنظیف و رفت و روب محیط شهری، تسطیح زمین های بایر و جمع آوری نخاله های ساختمانی، رفع مشکلات عمرانی محلات، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر،کاشت گلهای فصلی بهاره، رنگ آمیزی جداول سطح شهر و.... در دستور کار واحد های مختلف منطقه قرار می گیرد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح یک هزار و ۵۰۰ گلدان گل شب بو، جابجایی ۳۰ اصله درخت با توجه به مجوز صادره جهت اصلاح هندسی سه راه باسکول، کاشت ۱۲۰ اصله نهال توت و مجنون و درختان مثمر در اراضی محله کیانمهر همچنین کاشت بیش از ۹ هزار اصله نهال در معابر اصلی و فرعی منطقه انجام شده است.

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات مربوط به طرح استقبال از بهار ساماندهی و ایجاد فضای بصری و محیطی زیبا در بوستان های و عرصه های سبز سطح منطقه است که در این راستا پاکسازی کلیه پارک های سطح منطقه و فضای سبز معابر و میادین انجام شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه احداث پارک در محله کم برخوردار کیانمهر به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع، گفت: ۸۰ درصد از کارهای عمرانی احداث پارک به اتمام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =