داستان نویسی - کراپ‌شده

شهرداری منطقه ۹ با مشارکت سازمان فرهنگی اولین جشنواره داستان‌نویسی با موضوع نوروز باستانی را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهرداری منطقه ۹ کرج با همکاری واحد اوقات فراغت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اولین جشنواره داستان‌نویسی با محوریت نوروز و سال نو را برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع نوروز باستانی از دید شهروندان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

فراخوان این جشنواره روز دهم اسفندماه در بخش آزاد همه رده‌های سنی و بخش‌ محتوایی آن نیز شامل داستان کوتاه، دل نوشته، خاطره و طنز است.

گفتنی است؛ آثار شرکت‌کنندگان توسط سه داور به لحاظ نداشتن غلط املایی، جمله‌بندی صحیح، رسا و روان بودن، دارا بودن نقطه اوج و نتیجه، داشتن گفتگو در داستان و فضاسازی بررسی خواهد شد.

شایان‌ذکر است؛ مهلت ارسال آثار به این جشنواره به مدت ۱۰ روز از یازدهم اسفندماه الی ۲۱ اسفندماه است و مقرر است به تعداد ۹۰ نفر به‌عنوان برنده برتر جوایزی اهدا شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با مشخصات (نام و نام ‌خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس ، شهر و محل سکونت و پست الکترونیکی) در صفحه‌ای جداگانه به‌طور کامل نوشته و حداکثر تا تاریخ بیست و یکم اسفندماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار شهدای دانش‌آموز، نبش بلوار علامه جعفری منطقه ۹ شهرداری کرج کد پستی ۱۵۹۸۵۳۱۳۳۸ و یا به پست الکترونیکی www.mant۹@karaj.ir و یا دورنگار  ۳۲۷۱۸۳۶۸- ۰۲۶ ارسال  و در صورت لزوم هماهنگی بیشتر با شماره تماس ۳۲۷۱۰۲۲۳ - ۰۲۶ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =