11

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: به منظور مناسب سازی فضاهای شهری جهت ورود به سال جدید و خدمات رسانی مناسب به شهروندان طرح استقبال از بهار در منطقه در حال انجام است.

مهدی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدماتی شهرداری برای آماده‌سازی هرچه بهتر شهر برای استقبال از نوروز، گفت: در حوزه ترافیک و عمران منطقه نیز توجه ویژه به شبکه حمل‌ونقل و ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه عبوری و خدمات‌رسانی مناسب به مسافرین و همچنین بهسازی، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، ساماندهی حریم کارگاهی و رفع خطر اجرا ‌شد.

وی گفت: تنظیف و رفت‌وروب محیط شهری، تسطیح زمین‌های بایر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، رفع مشکلات عمرانی محلات، بهسازی و لکه‌گیری آسفالت معاب، بهسازی و ترمیم المان‌های شهری، کاشت گل‌های فصلی بهاره، نصب برنوشته‌های تبریک، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر از اقداماتی است که در قالب طرح استقبال از بهار در سطح منطقه انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات مربوط به طرح استقبال از بهار ساماندهی و ایجاد فضای بصری و محیطی زیبا در شهر است، گفت: رفع مشکلات پسماندها، ترمیم آسیب‌های ناشی از برف، آراستگی و تزیین نما و محیط شهری، نظافت و پاکیزگی و رسیدگی به فضای سبز شهر و ... ازجمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =