آرامستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز گفت: آرامستان بهشت سکینه (س) امسال نیز برای دومین سال پیاپی به عنوان واحد خدماتی سبز برگزیده شده و باعث افتخار است که تنها آرامستان سبز کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فردین حکیمی در حاشیه بیست و دومین همایش ملی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی سبز کشور در سال ۹۹ که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور و دیگر مسئولان به‌صورت ویدئو کنفرانس در ادارات کل محیط‌زیست استان‌ها برگزار شد، ضمن تشکر از دغدغه مندان حوزه محیط‌زیست استان البرز، اظهار کردبا توجه به وجود صنایع مختلف در استان، قطعاً بدون ملاحظات زیست‌محیطی فعالیت آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به برگزاری همایش مذکور افزود: این اقدام بسیار خوبی است که هرساله انجام می‌شود و مایه مباهات است که البرز نیز امسال حائز رتبه‌های برتر واحدهای سبز و خدماتی شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز از هفت واحد برتر این همایش که در استان البرز فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: یکی از این واحدهای برتر، آرامستان بهشت سکینه (س) است که خوشبختانه به‌عنوان واحد خدماتی سبز برگزیده‌شده و باعث افتخار است که تنها آرامستان سبز کشور معرفی شد.

حکیمی یادآور شد: امید می‌رود فعالیت‌های زیست‌محیطی این هفت مجموعه برتر و دیگر مراکز در استان البرز و شهر کرج تداوم داشته باشد و سال بعد نیز در این همایش کشوری جزء برگزیده‌ها معرفی شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =