خستو

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: پارک اقوام به نوعی پیوند بین نماد عناصر فرهنگی کشور و دانش معماری و یکی از مهمترین پروژه های فرهنگی کرج در چند سال اخیر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو اظهار کرد: پارک ایران کوچک جذابیت فراوانی برای گردشگران خواهد داشت و اولین نمونه ساخته‌شده در کشور با هدف معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و معماری مناطق و قومیت‌های مختلف است که با بهترین شیوه معماری اجرا شده و امید می‌رود به یک جاذبه گردشگری در استان البرز تبدیل شود.

وی گفت: در این پروژه بناها و نمادهایی از استان‌های گیلان، مازندران، یزد، بندر ترکمن، کرمان، یزد، قزوین، آذربایجان، کاشان، خوزستان، لرستان و ایلات بختیاری طراحی و اجرا شده است.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پارک اقوام علاوه بر بُعد فرهنگی می‌تواند جاذبه گردشگری ایجاد کند، افزود: این مجموعه می‌تواند زمینه درآمدهای پایدار شهری را رقم بزند و نوع به‌کارگیری دانش معماری و فرهنگی را به‌ویژه در سازمان سیما و منظر شهرداری ارتقا بخشد.

خستو از زحمات و تلاش‌های دو جوان طراح این  پارک آقایان «حسام رضاقلی» و «مجتبی پورمحمدی» و سرکار خانم اسمی طراح فضای سبز تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =