222 - کراپ‌شده

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: مسیر تردد شمال به جنوب و بالعکس تقاطع غیر هم‌سطح ماهان - آزادی در آینده نزدیک بازگشایی می‌شود.

عسگر نصیری در گفت‌وگو خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی دیواره‌های ضلع جنوب شرقی و جنوب غربی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ماهان - آزادی ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: در حال حاضر آرماتوربندی عرشه نیز انجام‌شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را علاوه بر تأمین ارتباط ترافیکی بلوار آزادی رجایی شهر تا بلوار باغستان کاهش ترافیک در رجایی شهر کرج به فلکه اول دانست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی کل عرشه در این پروژه عنوان کرد: با تلاش این معاونت در آینده نزدیک مسیر تردد شمال به جنوب و بالعکس این زیرگذر بازگشایی خواهد شد.

نصیری همچنین از شروع عملیات جابجایی کلکتور روان آب‌های سطحی ضلع شرقی این پروژه و آغاز عملیات جابجایی تیرهای برق معارض در ضلع جنوب شرقی این پروژه و اتمام آن تا هفته آینده خبر داد.

وی گفت: ایجاد ارتباط آسان، جذب سفرهای درون‌شهری، تسهیل در عبور و مرور شهری و همچنین کاهش بار ترافیکی در این محدوده مرکزی شهر  از دیگر اهداف اجرای این پروژه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =