آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با نزدیک شدن به بهار طبیعت ستاد استقبال از بهار در منطقه آغاز به کار کرد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی از آغاز به کار ستاد استقبال از بهار در این منطقه با رویکرد شهروندمداری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد و افزود: تمام واحدهای اجرایی منطقه به‌صورت ویژه در تدارک برنامه اجرایی طرح استقبال از بهار حضور دارند.

وی گفت: طرح استقبال از بهار در قالب بهسازی و مرمت آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی جداول و آماده‌سازی بوستان‌های شهری در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۹ کرج قرارگرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج بیان کرد: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، نخاله برداری، رنگ‌آمیزی خط‌کشی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه‌هایی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

یگانی همچنین از اجرای رنگ‌آمیزی جداول و تابلوهای ترافیکی و معرفی معابر، رنگ‌آمیزی نرده‌های  زیرگذرها، رنگ‌آمیزی مخازن مکانیزه  در سطح منطقه خبر داد و گفت: طرح پاک‌سازی تراکت‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی به جهت بهبود سیمای شهری نیز ازجمله اقدامات طرح استقبال است که در حال اجراست. 

وی با اشاره به اینکه هدف این منطقه ایجاد چهره متناسب با شهرنشینی، تزئینات شهری، حفظ زیبایی و مبلمان شهری است، افزود: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر منطقه ۹ اقدام به زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول در معابر اصلی و فرعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =