همتی

معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: ۴۴ هزار سبد زباله از مقابل واحدهای مسکونی شهروندان جمع آوری شده است.

علی اصغر همتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در مناطق ۱۰ گانه و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری کرج اظهار کرد: این طرح طبق روال هر سال از ابتدای اسفندماه آغاز شده و به زودی به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح استقبال از بهار شامل برنامه‌های متنوعی مثل گلکاری، کاشت نهال، شستشوی جداول، رنگ آمیزی نرده‌ها، پاکسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و در مجموع شهر تکانی است.

وی توضیح داد: از ابتدای اسفند تا کنون در بیش از ۵۷ هزار متر مربع از فضای سبز کرج لاله و در ۱۰ هزار و ۱۵۰ متر مربع شب بو کاشته شده و علاوه بر این، ۲۵۳ عدد گل لاله و بیش از ۱۰۱ هزار گل اطلسی نیز در مناطق مختلف شهر کاشته شده است.

این مسئول  با اشاره به اینکه طی این مدت بیش از ۵۶ هزار اصله درخت نیز در مناطق مختلف شهر کاشته شده، افزود: علاوه بر این از ۱۵ اسفندماه طرح توزیع رایگان نهال بین شهروندان آغاز شده تا آنها نیز بتوانند در سرسبزتر شدن شهرمان نقشی ایفا کنند.

همتی در ادامه به جمع آوری ۴۴ سبد زباله از مقابل ساختمان‌هاو واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: بنا شده به جای هر یک از این سبدها درختی کاشته شود که تا کنون ۵۶۰۰ اصله کاشته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج توضیح داد: با جمع آوری سبدهای زباله، شاهد کاهش محسوس پدیده زباله گردی در کرج هستیم که امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها به روزی برسیم که هیچ زباله گردی در کرج مشاهده نشود.

وی افزود: اغلب این زباله گردها اتباع خارجی هستند که در هفته گذشته بیش از ۲۵۰ نفر از آنها رد مرز شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =