11

معاون خدمات شهر شهرداری کرج از استقرار سه دستگاه سنجش کیفیت هوا در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر همتی با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در شهرداری کرج سه ایستگاه سنجش ذرات معلق با برند گریم آلمان خریداری شده است.

وی گفت: استقرار ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا بر اساس دستورالعمل خاص است که مطالعات مکان‌یابی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا با همکاری پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران صورت پذیرفته است.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج عنوان کرد: بر اساس مطالعات و بهره گیری از نظر مشاوران حوزه خدمات شهری در زمینه آلودگی هوا، ایستگاه‌های سنجش ذرات معلق درمحوطه ساختمان معاونت خدمات شهری، محوطه ساختمان شهرداری منطقه ۳ و محوطه معاونت خدمات شهری منطقه ۵ جانمائی و مستقر شده است.

همتی افزود: این ایستگاه‌ها قادر به اندازه گیری غلظت ذرات معلق که مهم ترین آلاینده هوا در فصول سرد می‌باشد. و نقش مهمی در اندازه گیری آلاینده های هوای شهر کرج خواهند داشت.

همتی در پایان افزود: امید است با تغییر رویکرد معاونت خدمات شهری و تعریف پروژه های متعدد زیست محیطی به خصوص در مبحث آلودگی هوا شاهد اطلاع رسانی صحیح به شهروندان در مواقع آلودگی هوا و حفظ جان شهروندان فهیم کرجی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =