سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: روز شهردار بیانگر کار و تلاش صادقانه همه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و بیانگر وظایف شهرداران نسبت به فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی شهر در کنار نگهداری و توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهردار بسیجی مهدی باکری روز شهردار را به همه شهرداران و کارکنان خدوم شهرداری که نقش مهمی را در مدیریت شهری بر عهده‌دارند، تبریک گفت و اظهار کرد: توسعه و پیشرفت، تأمین آسایش و رفاه سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و همچنین دستیابی به شاخصه‌های لازم برای داشتن شهری سالم و زیبا، توسعه‌یافته و پویا نیازمند تلاش‌ تمامی مدیران و مسئولان به‌ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که همواره شاهد هستیم با برنامه‌ریزی‌ و اجرای امور توسط شهرداری‌ها، مسیر توسعه همه‌جانبه در شهرها هموارتر و فضایی مناسب برای زیست شهروندان فراهم‌شده است.

وی بابیان اینکه هر شهری مرهون تلاش بی‌دریغ شهردارانی است که همواره با تلاش جهت تعالی و ارتقای شهر قدم برمی‌دارند، گفت: به‌عنوان نهادی از بدنه شهرداری و درواقع بازوی اجرایی حوزه مدیریت شهری تلاش می‌کنیم در مسیر اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی به‌صورت همه‌جانبه با شهرداری همکاری کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم حمایت و همراهی همه‌جانبه مردم و مسئولان دستگاه‌های مرتبط با شهرداری‌ها تأکید و افزود: توسعه پایدار درگرو پیشرفت و آبادانی شهر است که تحقق می‌یابد که امیدواریم در کلان‌شهر کرج نیز با به‌کارگیری مناسب و مطلوب ظرفیت‌های موجود و همراهی همگانی در این مسیر گام‌های مؤثری در طول دوره پنجم شورای شهر کرج برداشته‌شده باشد.

سلیم نژاد یادآور شد: امیدوارم شور شیرین خدمت در رویکرد انجام پروژه‌های کوچک و بزرگ شهری همچون بزرگراه شمالی، راه‌اندازی قطار شهری، احداث بوستان‌های محلی، آسفالت، ساخت زیرگذر و روگذرها و... با برداشتن گام‌های اساسی درزمینهٔ توسعه شهری باتدبیر و تلاش همواره همسو بوده موجب رضایتمندی مردم خوب و خونگرم مان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =