رونمایی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: کنفرانس ملی تخصصی تکنولوژی های نوین ایمنی در آتش نشانی مرداد ماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهرداری کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر اولین کنفرانس ملی تخصصی تکنولوژی های نوین ایمنی آتش نشانی که با حضور اصحاب رسانه در شهرداری مرکز برگزار شد، با بیان اینکه گسترش شهرنشینی و مسائل و مشکلات خاص زندگی شهری، بیش از پیش ضرورت توجه همه جانبه به راهبردهای سودمند برای بهینه سازی زندگی ساکنان شهرها را لازم ساخته است، گفت: به این منظور برای مقابله بهتر با حوادث آتش سوزی لازم است از تجهیزات نوین در این حوزه استفاده شود تا نیروهای آتش نشانی در مقابله با حوادث آمادگی کامل داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر کرج جزو کلان‌شهرهای کشور محسوب می شود، این ضروررت وجود دارد که به منظور تاب آوری و پیش بینی های ایمنی شهر از تکنولوژی های نوین استفاده شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: در این  میان عوامل تاثیرگذار در شهرها مانند ایمنی شهری یک عامل بسیار مهم  است که تاثیر فزاینده و تعیین کننده ای بر دیگر عوامل سازنده زندگی شهری دارد.

وحیدی گفت: نظام مدیریت شهری باید به جایگاه متعالی خود برای خدمت رسانی بهتر به منظور رضایت مندی هرچه بیشتر جامعه و شهروندان در زمینه های پیشگیری از حریق و حوادث در ساختمان ها و ارتقای سطح علمی و عملی آتش نشانان در راستای حفظ جان و مال آنان دست یابد.

وی مهمترین راه برای رسیدن به این هدف برای نظام مدیریت شهری در زمینه های ایمنی و آتش نشانی دستیابی به جریان دانش و تکنولوژی های نوین در عرصه های مهندسی حریق و علوم ایمنی و آتش نشانی و تعامل هر چه بیشتر با ارگان های خدمات رسان ایمنی  و پیشگیری از حوادث دانست.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از این رو مهمترین ابزار در جهان امروز جهت کسب آخرین دستاورد های علمی و فناورانه متخصصین دانشگاهی، اصحاب صنعت و مدیران مربوطه و برگزاری کنفرانس های مرتبط است.

وحیدی گفت: بدین منظور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج جهت تلفیق علم و عمل در راستای دستیابی به روش های نوین در عملیات های آتش نشانی، امور پیشگیری از حریق و حوادث، مهندسی حریق و سایر علوم ایمنی و آتش نشانی در نظر دارد (کنفرانس ملی تخصصی تکنولوژی های نوین ایمنی در آتش نشانی) را مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهرداری کلان‌شهر کرج و دبیرخانه آتش نشانی کرج برگزار کند.

گفتنی است؛ محور های اصلی این کنفرانس، فرهنگ ایمنی شهری، پایش و ارزیابی عوامل سخت و زیان آور محیط کار آتش نشانی تکنولوژی و روش های نوین در عملیات های آتش نشانی شاخص های نوین ارزیابی ریسک در آتش نشانی فناوری های  نوین در پیشگیری از حریق و حوادث است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =