سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: حضور دسته جمعی و شرکت خانواده ها در کنار یکدیگر در مراسم چهارشنبه آخر سال ریختن هیزم به آتش ویروس کروناست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد ضمن عرض تبریک به مناسبت چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: امسال زمان برگزاری جشن شب چهارشنبه آخر سال در حالی از راه می‌رسد که روزگار کرونایی بسیاری از خانواده‌ها را به لغو شرکت در این سور ملی قانع کرده، اما عده‌ای به برگزاری این آیین، چون سال‌های پیش پافشاری می‌کنند و این امر به معنای ریختن هیزم به آتش ویروس کروناست.

وی تصریح کرد: البته چهارشنبه‌سوری، امسال برای دومین بار با شیوع ویروس کرونا عجین شده و شرایط و تهدید را حادتر کرده است در کنار حوادث ناشی از ترقه‌بازی و آتش‌بازی، تجمع افراد نیز به‌خودی‌خود عامل خطر است و منجر به شیوع ویروس مرگبار و کشنده کرونا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این بحران و برهه زمانی، برپایی هرگونه تجمعات و انجام اقدامات خطرناک، باعث می‌شود که تنها سلامتی خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهیم، با توجه به اینکه اشتیاق نوجوانان و جوانان در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری نسبت به دیگر افراد بیشتر است، ضروری است تا خانواده‌ها برای ماندن فرزندان در خانه با تشویق و کنترل آنان در شب چهارشنبه‌سوری پایان سال، علاوه بر دوری از خطر ناشی از مواد محترقه، خطر ابتلا و انتشار بیماری کووید ۱۹ را نیز کاهش دهند.

سلیم نژاد با اشاره به ایثارگری و فداکاری کادر درمان در دوره شیوع کرونا یادآور شد: مردم با رعایت کردن مسائل ایمنی و برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری از ایجاد زحمت بیشتر و افزایش بارکاری پزشکان، پرستاران ‌و کادر درمانی جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =