2

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج روند اجرای قرائت‌خانه‌های در دست احداث در مناطق کم برخوردار کرج را قابل‌قبول دانست.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تاثیر بسزایی که اجرای این پروژه در افزایش سرانه فرهنگی شهر کرج و گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواهد داشت، گفت: قرائت خانه پارک های طلوع، کاوه، کوهسار و پامچال در مناطق ۱، ۶، ۷ و ۸ شهرداری کرج بعد از اتمام عملیات اجرای بنا و نمای ساختمان در مرحله اجرای دیوار پوش و تکمیل فضای داخل و تاسیسات ساختمان هستند.

وی با اشاره به اجرای منظم پروژه بر اساس برنامه تعیین شده است، گفت: قرائت خانه پارک مادر در منطقه سه بعد از اجرای فونداسیون و بتن ریزی سقف در مرحله تیغه چینی است. همچنین در پارک هاشمی در منطقه چهار و پارک ایرانی در منطقه پنج بتن ریزی سقف انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: احداث قرائت خانه پارک های شمشاد، شیخ آباد و دولت آباد در مناطق ۱۰، ۲ و ۹ شهرداری کرج در دستور کار سازمان عمران قرار گرفته است که پس از مرحله گودبرداری، بتن ریزی فونداسیون و اجرای ستونها در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =