9

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اطلاع رسانی گسترده پویش در خانه بمانیم با محوریت زیارت اهل قبور از راه دور در این کلان‌شهر خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن روزهای آخر ماه اسفند و پنجشنبه آخر سال، طبق روال و سنت دیرینه، شهروندان و خانواده‌های عزادار خواهان حضور در آرامستان ها و زیارت اهل قبور هستند اما امسال نیز مانند سال گذشته باید این سنت از راه دور انجام شود.

وی افزود: در این راستا با اکران بنر در بیش از ۳۰ نقطه شهر کرج، از شهروندان تقاضا شده که در پویش در خانه بمانیم شرکت و زیارت اهل قبور را از راه دور انجام دهند و به آرامستان بهشت سکینه(س) مراجعه نکنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: در متن این بنرهای اطلاع‌رسانی به شهروندان اعلام‌شده که «پنجشنبه آخر سال یاد عزیزان درگذشته را خادمین شما در آرامستان بهشت سکینه(س) زنده نگه خواهند داشت.»

عسگری یادآور شد: در بخش دیگری موشن گرافی با مضمون «در خانه بمانیم» در این زمینه تهیه‌شده که هم‌زمان با اکران بنرها، در شبکه‌های مختلف صداوسیما، شبکه استانی البرز نیز پخش خواهد شد همچنین کلیپ مذکور جهت پخش در شبکه‌های استانی به کلان‌شهرهای کشور نیز ارسال می‌شود.

وی اعلام کرد: امید می‌رود شهروندان به توصیه‌های ستاد ملی جلوگیری از ویروس کرونا توجه ویژه داشته باشند و در پنجشنبه آخر سال در منازل و از راه دور یاد و خاطره عزیز ازدست‌رفته خود را گرامی بدارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =