2

مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای بهشت سکینه (س) با حضور مسئولان و به نیابت از مردم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدای بهشت سکینه (س) روز گذشته (پنجشنبه آخر سال جاری) با حضور مسئولان و مدیران شهری در محل این آرامستان برگزار شد. در این مراسم عباس زارع عضو شورای اسلامی شهر کرج، حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، مسئولان نیروی انتظامی و پلیس راهور و ... حضور داشتند و با گلباران مزار شهدا، با آرمان های آنها تجدید میثاق کردند.

همچنین مسئولان حاضر بر سر مزار شهدای مدافع سلامت و شهید مدافع خاموش خفته در آرامستان بهشت سکینه (س) نیز حاضر شدند و فاتحه ای نثار روح پاک آنها کردند.

در حاشیه این مراسم عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: طبق اطلاع رسانی های قبلی از طریق سایت شهرداری، فضای مجازی و  نصب بنر در نقاط مختلف شهر، از شهروندان درخواست شد که با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان با فرا رسیدن پنجشنبه آخر سال در خانه بمانند و از راه دور زائر اهل قبور باشند.

عباس زارع افزود: در این راستا امروز که پنجشنبه آخر سال است، مدیریت و پرسنل سازمان مدیریت آرامستان ها به نیابت از مردم به زیارت اهل قبور پرداختند و این آیین را اجرایی کردند.

همچنین رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج نیز ادامه داد: از روزهای قبل تمامی تمهیدات لازم جهت مدیریت حضور شهروندان در مسیر بهشت سکینه (س) با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس و دیگر دستگاه های اجرایی انجام شده است.

حمیدرضا عسگری گفت: تاکنون که حضور شهروندان در آرامستان بهشت سکینه (س) حداقلی بوده که امید می رود روزهای آینده نیز این حضور حداقلی باشد.

لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم به مناسبت روز جانباز از سعید فاضلی جانباز هشت سال دفاع مقدس که از پرسنل سازمان آرامستان ها است، به نمایندگی از دیگر جانبازان مجموعه تقدیر و تشکر شد.

همچنین حسین حیدری فعال حوزه عمران سازمان نیز به عنوان چهره برتر اسفند ماه ۹۹ معرفی و هدیه و تقدیرنامه خود را از مسئولان دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =