پویش

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از راه اندازی پویش کرج خانه من خبر داد که گام مهمی برای ایجاد فرهنگ واحد شهری و حس تعلق به شهر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجواد کاظمینی با اشاره به راه اندازی پویش «کرج خانه من» که با حضور کمالی زاده شهردار کرج، معاونین شهردار و روسای سازمان ها و مدیران مناطق شهری رونمایی شد، گفت: توجه به شهر کرج به عنوان پایتخت اقوام ایرانی و لزوم توسعه نظام یکپارچه مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی باعث شد این پویش راه اندازی شود.

وی گفت: با توجه به اینکه کرج یکی از بزرگترین شهرهای مهاجر پذیر ایران است و قومیت های مختلفی را در خود جای داده است، هدف از راه اندازی این شعار در ابتدای سال ۱۴۰۰، ایجاد فرهنگ واحد شهری و همچنین ایجاد حس تعلق به شهر بوده و در ادامه راه تلاش خواهد شد تا با مشارکت حداکثری شهروندان کرجی بتوان اقدامات موثری در جهت توسعه شهر کرج برداشته شود.

معاون فرهنگی شهردار کرج گفت: در اولین گام از راه اندازی این پویش مردمی، برپایی جشنواره ها و مسابقات متعدد شهروندی است که در جهت رسیدن به اهداف این رویداد و افزایش نشاط اجتماعی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و به زودی اطلاعیه ها و فراخوان های لازم نیز صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =