ماسک زدن در بازارها

‎رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج قیمت میوه و تره بار در میادین این شهر را اعلام کرد.

سعید اردشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه هر هفته کمیته نرخ‌گذاری در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تشکیل و قیمت‌ انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تعیین می‌شود، گفت: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت‌ها در میادین و سطح شهر هستیم.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج اضافه کرد: دلیل قیمت پایین‌تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.

وی بر اجرای سیاست‌های تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب قرمز ۸ هزار و ۸۰۰ تومان، سیب زرد ۹ هزار تومان و پرتقال تامسون شمال ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج همچنین قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار و جایگاه های موقت را ۴ هزار و ۴۰۰ و سیب زمینی را ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

اردشیری در بخش دیگری با اشاره به وضعیت کرونایی استان به ویژه کلان‌شهر کرج، گفت: با توجه به این مهم در هر منطقه دو جایگاه موقت عرضه میوه و ‌محصولات کشاورزی ایجاد شد تا از تجمع شهروندان در بازارهای روز به منظور رعایت فاصله اجتماعی جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در این جایگاه‌ها محصولات با نرخ مصوب میادین و سیب و پرتقال با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به عموم شهروندان ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ جایگاه‌های موقت عرضه میوه شب عید تا بیستم فروردین فعال هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =