علیرضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اعمال محدودیت های جدید خبر داد و گفت: آرامستان بهشت سکینه (س) ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن فرا رسیدن سال جدید و آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی شهروندان با اشاره به مصوبه چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: با برگزاری این جلسه محدودیت هایی برای وضعیت نارنجی اعلام و از امروز تا اطلاع ثانوی اجرا می شود.

وی افزود: در این راستا با توجه به وضعیت جدید شیوع بیماری کرونا (وضعیت نارنجی) و شناسایی افراد مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان، جهت جلوگیری از گسترس بیماری محدودیت های جدید اعمال می گردد.

این مسئول عنوان کرد: در بخش فرهنگی اجتماعی این مصوبه، به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ترحیم به صراحت اشاره شده که امید می رود شهروندان توجه ویژه داشته باشند.

وی اعلام کرد: همچنین درب‌های آرامستان بهشت سکینه (س) در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بسته و تعطیل است لذا از زایرین اهل قبور درخواست می‌شود که در روزهای مذکور از مراجعه به این مجموعه خودداری کنند.

عسگری ادامه داد: با ابلاغ این مصوبه، نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آرامستان بهشت سکینه (س) صورت می پذیرد تا بتوان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج یادآور شد: در این راستا از ظرفیت تمامی فضاهای تبلیغاتی موجود در آرامستان و نصب بنر، فضای مجازی، صدا و سیما و ... استفاده می کنیم تا تمامی موارد مذکور به اطلاع شهروندان برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =