کتابخانه - کراپ‌شده

مسئول امور کتابخانه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: عضویت رایگان کتابخانه های شهرداری کرج در روز فرهنگی کرج رایگان است.

سکینه اوجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهمیت بهبود و افزایش سرانه مطالعه در جامعه، به اهتمام ویژه سازمان فرهنگی شهرداری کرج در خصوص این موضوع نیز پرداخت و گفت: مجموعه مدیریت شهری در سال گذشته با اقدامات گوناگون مانند، طرح نذر کتاب، جلسات متعدد با نهاد کتابخانه های استان البرز، اجرای مسابقات گوناگون با موضوع کتابخوانی، بهسازی کتابخانه ها، ثبت سیستمی و الکترونیکی کتاب های کتابخانه ها و ... سعی بر آن داشته تا گام های اساسی در زمینه بهبود کتابخوانی بردارد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز هدف سازمان فرهنگی، تلاش و اهتمام ویژه در امر کتاب و کتابخوانی خواهد بود. از این رو در اولین گام در سال جدید، اقدام به راه اندازی طرح ویژه عضویت رایگان به مناسبت روز فرهنگی کرج کرده است.

مسئول امور کتابخانه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ادامه داد: در این طرح فرهنگی شهروندان گرامی و علاقه مندان به کتاب می توانند با مراجعه به یکی از کتابخانه های ملااحمد نراقی، بوعلی، مالک اشتر و امام علی(ع)، در این مراکز به صورت رایگان ثبت نام نموده و با عضویت در کتابخانه های تحت پوشش سازمان از خدمات آنها بهره مند شوند.

اوجانی افزود: این طرح به مناسبت روز فرهنگی کرج، از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ فروردین در خدمت عموم مردم فهیم و با فرهنگ شهر کرج خواهد بود و شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =