علیرضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با توجه به شیوع کرونا که منجر به قرمز شدن وضعیت برخی از شهرستان‌های استان شده از استمرار محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با توجه به شیوع کرونا که منجر به قرمز شدن وضعیت برخی از شهرستانهای استان شده است، گفت: با توجه به تلاش‌ کادر درمان و دیگر متولیان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شاهد قرمز شدن وضعیت برخی استان‌ها و به تبع شهرستان‌های کشور هستیم.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه بسیاری از هموطنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادهاند، گفت: برای بازگشت به روزهای عادی نیازمند تلاش همگانی هستیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه وضعیت کشور بحرانی است و کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست، ادامه داد: همه ملزم به رعایت پروتکل‌ها و محدودیت ها هستیم.

عسگری در بخش دیگری با تاکید بر اینکه بهشت سکینه (ع) به عنوان آرامستان جامع شهر محسوب می‌شود، از شهروندان خواست از حضور در آرامستان‌های استان خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه از برگزاری مراسم و تجمع در آرامستان جلوگیری می‌شود، گفت: خاکسپاری به صورت روزانه ادامه دارد از خانواده‌های معزا درخواست می‌کنیم از هرگونه تجمع خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه همه باید برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس تلاش کنیم، گفت: همکارانم در صف مقدم مبارزه با این ویروس هستند، از آنها بابت تلاش‌های مجاهدانه‌شان تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =