هنر و ارتباطات

عضو شورای شهر کرج از مدیران مناطق خواست در حوزه فرهنگی از نیروهای کارآمد استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی در جلسه مشترک کمیسیون های هنر و ارتباطات و فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نقش مدیران فرهنگی در خلاقیت و نوآوری شهر بی بدیل است، اظهار کرد: مدیران مناطق نقشی مهم و تاثیرگذار در مسیر توسعه فرهنگ مناطق و محلات دارند که بر این اساس برای تقویت مباحث فرهنگی شهر بایستی سیستم مدیریتی مناطق درگیر کارهای فرهنگی شود و شور خاصی در مناطق ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم فرهنگ و تفکر کارمحوری در مدیریت شهری نهادینه شود، بیان کرد: در سیستم کار محور باید نیروهای انسانی کارآمد در واحد های مختلف شناسایی شوند تا از قابلیت های آنان به صورت تخصصی در ارکان مناطق و سازمان بهره ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در ابتدای دوره پنجم شورای شهر با توجه به ترکیب و تخصصِ اعضای آن برنامه های فرهنگی زیادی تعریف شد و تاکید گردید تا تمام اقدامات شهر جنبه فرهنگی داشته باشند؛ در واقع با کمال تاسف گذشته ناموفقی در معاونت های فرهنگی داشتیم.

خلیلی اردکانی با اظهار رضایت از برنامه های فرهنگی تعریف شده سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج تاکید کرد: برنامه های راهبردی سال جاری توسط رئیس این سازمان ارائه شد و درخواست می شود تا با ذکر اولویت ها برنامه های فرهنگی شهر عملیاتی شود و پس از تشکیل چارت سازمان و تقسیم کار توسط نیروهای کارآمد فرهنگی اجرایی شوند.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج به توسعه مشارکت مدنی شهروندان و سایر مراکز شهر در بحث برنامه های فرهنگی اشاره و یادآور شد: مشارکت شهروندان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و سایر مراکز منجر به توسعه و ترویج فرهنگی شهر می شود و بار آن فقط به دوش شهرداری نمی افتد.

خلیلی اردکانی خاطرنشان کرد: امیدوارم که با همکاری و هماهنگی همه ارکان فرهنگی شهر با استفاده از برنامه های راهبردی فرهنگی و نیز اهداف پیش بینی شده در راه توسعه فرهنگ، تحقق جهش فرهنگ عمومی کلانشهر کرج محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =