هنر و ارتباطات

عضو شورای شهر کرج از سازمان فرهنگی خواست با مشارکت مردم ورزش همگانی را توسعه دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در جلسه مشترک کمیسیون‌های هنر و ارتباطات و فرهنگی - ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر که با موضوع ارائه برنامه راهبردی - عملیاتی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با حضور اعضای کمیسیون ها و معاونان شهردار برگزار شد، با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته در حوزه ورزش فراز و نشیب زیادی داشتیم، اظهار کرد: در حوزه ورزشی اولویت حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید بر اساس برنامه‌های ورزشی فرهنگی شود یعنی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر باید دبیر و مربی ورزش داشته تا همه مردم از جنبه همگانی آن استفاده کنند.

وی ضمن انتقاد از رهاسازی اماکن ورزشی، تصریح کرد: سال گذشته با حضور در یکی از مناطق کم برخوردار از نزدیک شاهد عدم نظارت بر این اماکن بودیم، این مراکز اگر توسط مدیر منطقه بازدید و نظارت نمی شوند توسط سازمان بازدید و نگهداری شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مشارکت مردم در ورزش های همگانی شهر محیا و ترویج شود، افزود: شهرداری کرج ضمن تشویق مردم به حضور در ورزش های همگانی پس از آنکه به بلوغ در این حوزه رسیدیم تیم‌های تخصصی ایجاد کنیم. از رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری درخواست دارم که بدنه ساختار سازمانی را با جذب نیرو افزایش ندهد و با حمایت و مشارکت با گروه های ورزشی مردمی ورزش همگانی را توسعه دهد.

زارع اضافه کرد: تقویت سرانه سمن‌ها و نهادهای مردمی جزو اولویت‌ها قرار گیرد و به‌خاطر عملکرد شایسته آنها تنگناهای سمن‌ها بررسی و در حوزه های مختلف برطرف شود.

وی با بیان اینکه زمینه‌های ظهور و استعدادهای نو توسط مدیریت شهری کشف و تقویت شود، گفت: در اداره شهر از نقش مردم غفلت نشود و تلاش کنیم برای تقویت اعتماد عمومی به تشکل‌های مردمی میدان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =