• ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
  • کد خبر: 77036
عباس وحیدی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با توجه به تغییر وضعیت البرز، تیم‌های آتش نشانی کرج خطر ویروس جهش یافته کرونا و راه‌های کنترل وضعیت کنونی را اطلاع رسانی می کنند.

به گزارش پاگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی اظهار کرد: تیم‌های آتش نشانی با خودروهای ویژه از ۳۱ ایستگاه این کلانشهر در سطح معابر اصلی و محلات به اطلاع رسانی در خصوص راه‌های مهار کرونا می‌پردازند.

وی ادامه داد: این تیم‌ها برای اطلاع رسانی در تمام مناطق کلانشهر کرج حضور یافته و مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن ترغیب می‌کنند.

وحیدی با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در کشور و البرز با شدت بیشتری نسبت به موج‌های قبلی به صدا درآمده است،گفت: در این شرایط حساس از ظرفیت تیم‌های آتش نشانی برای اطلاع رسانی به مردم استفاده شده است.

وی افزود: این تیم‌ها بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونا استان البرز فعال شده و به گروه‌های یک و ۲ شغلی برای رعایت پروتکل ها هشدار می‌دهند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: تیم‌های این سازمان در موج‌های قبلی  کرونا نیز خدمات شبانه روزی به مردم ارائه کردند ضمن آنکه در موج نخست کرونا ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی توسط خودروها و تیم‌های این سازمان انجام شد.

وی افزود: اکنون نیز سازمان آتش نشانی کرج در کنار وظیفه ذاتی خود، آماده خدمات رسانی در زمینه مهار کرونا است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =