کمسیون محیطزیست

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج یکی از معضلات مهم این کلان‌شهر را شیوه جمع آوری و تولید بالای زباله دانست و گفت: این مهم نیازمند مدیریت اصولی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از نحوه جمع آوری زباله از سطح شهر، اظهار کرد: با بررسی شیوه جمع آوری زباله ها توسط پیمانکاران و زباله گردها در ساعت تعیین شده باید روش مناسبی برای بهبود وضعیت مدیریت جمع آوری و کوتاه کردن دست زباله گردها در این کلان‌شهر در پیش گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه محیط باید برای زباله گردها نا امن شود، افزود: ساعت جمع آوری زباله ها توسط پیمانکاران ۹ شب تا ۵ صبح تعیین شده که اصلا مناسب نیست و بایستی ساعت جمع آوری زباله کوتاهتر شود تا معضل این حوزه کاهش یابد.

زارع با اشاره به جمع آوری سطل های آهنی زباله جنب ساختمان های مسکونی، بیان کرد:  باید با رعایت ملاحظات بهداشتی و زیست محیطی از جمله کنترل از نحوه جمع آوری زباله ها گام موثری را در حفظ محیط زیست شهری برداریم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: هیچ ناظری برای این موضوع نیست ضرورت دارد ساختاری به وجود بیاید تا در هر منطقه یک ماشین گشت بر جمع آوری زباله ها نظارت داشته باشد.

زارع با بیان اینکه عدم مدیریت صحیح و نظارت در نحوه جمع آوری باعث خسارت به شهر شده است، یادآور شد: شیوه جمع آوری زباله نشان از عدم موفقیت در اجرای این طرح است و با این کار حضور زباله گردها نیز در سطح شهر افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =