سلیم نژاد

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت ذخیره سازی اعمال معنوی برای یک سال است، از مراکز نیکوکاری خواست در ماه رمضان رزمایش همدلی برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به تمام مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و شریف کرج، اظهار کرد: امیدوارم بهره مندی لازم از این ماه پرفیض برکت نصیب همه روزه داران عزیز شود و با دعا و نیایش از این ایام رحمت الهی، کفایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا بر مراسم های ماه مبارک رمضان نیز بیش از گذشته سایه انداخته است، گفت: ماه مبارک رمضان امسال در حالی آغاز می‌شود که دنیا موقعیت بی‌سابقه‌ای را به دلیل شیوع ویروس کرونا، تجربه می‌کند، رخدادی که چشم بشر را بیش از همیشه به ضعف در برابر قدرت خداوند گشود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، تمام فعالیت آموزشی و فرهنگی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، تعطیل و برگزاری هر گونه کلاس حضوری ممنوع اعلام شده است، افزود: با توجه به ممنوعیت فعالیت مراکز فرهنگی تحت پوشش شهرداری، فرهنگسراها و موسسه‌های قرآنی، از شهرداری درخواست می شود با توجه به رویکرد این مراکز گسترش فعالیت آموزشی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی را در دستور کار قرار دهد.

سلیم نژاد یادآور شد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تعالی و تکامل روح به واسطه کمک و همدردی با دیگران است همچنین در این ماه به دنبال تحقق اهداف مهم و متعالی باشیم که سبب رستگاری است و در سایه کمک به دیگران و حل مشکلات نیازمندان قابل دسترسی است.

وی گفت: تشکر از کادر پزشکی و درمانی و بهداشتی فعال در شرایط کنونی مبارزه با کرونا جز اصلی ترین و برجسته‌ترین مصادیق شکر انسانی و دینی است که باید بر ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن افزود و انجام آن در ماه مبارک رمضان صفا و جلای معنوی ویژه‌ای را می‌تواند به جامعه ارزانی بدارد، ان شاء الله خداوند متعال در این ماه پر خیر و برکت که همگی ما میهمان ذات اقدس الهی هستیم؛ این بیماری منحوس را از سر جامعه جهانی ریشه‌کن کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =