منطقه 4 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از احداث سرای محله در باغ ترابی به منظور افزایش همکاری میان شهروندان و شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، امیرحسین کاظمینی در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه، با اشاره به اینکه یک باب سرای محله در مجموعه فرهنگی ورزشی باغ ترابی در حال احداث است، اظهار کرد: سرای محلات باهدف افزایش مشارکت مردمی در ادارۀ شهر از طریق به‌کارگیری توانمندی و ظرفیت مادی و معنوی آنان و استفادۀ مثبت از امکانات محله در دستور کار قرارگرفته است.

وی ایجاد رکن اجرایی در سطح محله متناسب با رکن مشورتی، افزایش اعتماد و ارتباط متقابل بین شهرداری و ساکنان محله، تطابق هرچه بیشتر تصمیمات، برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری با خواست و مطالبۀ واقعی مردم، تلاش در جهت احیا و برجسته کردن هویت و جایگاه محله و افزایش همکاری میان شهروندان و شهرداری برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی را از جمله اهدافی برشمرد که باعث شده شهرداری اقدام به احداث سرای محله کند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج افزود: با احداث فاز دوم پارک هاشمی سرانه سبز در منطقه افزایش پیداکرده و شهروندان می‌توانند سهم بیشتری از فضای سبز و گذراندن اوقات فراقت در پارک‌ها داشته باشند.

کاظمینی گفت: باوجود شرایط کرونایی، پروژه‌ها طبق زمان‌بندی در حال انجام است و به‌زودی به افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =