جلسه 243

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: لایحه تبدیل وضعیت نیروهای تامین نیرو شهرداری هرچه زود تر به صحن علنی ارسال شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی در دویست و چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور مدیرکل بازرسی استان البرز برگزار شد، ضمن اشاره به دستاورد های ارزنده و ماندگار دوره پنجم اظهار کرد: شهرداری در امر تحول اداری و تشکیل شهرداری مجازی، الکترونیکی کردن فرایند پرونده های ماده ۱۰۰ و قرار دادن اطلاعات املاک در سامانه اتوماسیون با کمک شورای شهر اقدامات اساسی انجام داد ضمن اینکه در تسهیل امور مردم و سرعت و دقت عمل تاثیر بسزایی داشته و در جلوگیری از فساد و سهل انگاری در کارها نیز بسیار مفید بوده است.

وی گفت: البته استمرار در این امور و برطرف کردن ضعف های احتمالی باید مد نظر قرار گیرد امیدوارم در این دوره بنیان کارها به گونه ای مستحکم شود که در آینده نیز از این شیوه عدول نکنند.

 عضو شورای شهر کرج به یادآوری و تقاضای پیگیری سه تبصره از تباصر مصوب سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: تبصره یک مربوط به اجرای کامل دستور العمل شفافیت تا پایان خرداد ماه،   تبصره دو مربوط به اجرای کامل و عملیاتی کردن سامانه ارزشیابی برخط مناطق و سازمان ها تا پایان اردیبهشت و تبصره سوم مربوط به برنامه ریزی جهت سازماندهی و بهره گیری مطلوب و استفاده بهینه از پرسنل تامین نیرو متناسب با نیازهای هر منطقه و سازمان تا پایان اردیبهشت است.

خلیلی اردکانی بیان کرد: در مورد تبصره شفافیت باید تشکر کنم که حدود ۵۰ درصد کار پیشرفت کرده ولی عزم جدی و سرعت عمل بیشتر برای مابقی کار لازم است و در مورد تبصره ارزشیابی برخط قابل تقدیر است که در رابطه با مناطق اقدام شده لیکن سازمان ها باید همکاری بیشتر کنند تا به موقع انجام شود در این رابطه جلسات متعددی بنده با عزیزان داشتم ولی هنوز پاسخ لازم را نگرفته ام.

وی در خصوص شفاف کردن و ارائه آمار نیرو های شرکتی یادآور شد: در این خصوص تذکر داده بودم و مهلت دو هفته ای برای این کار تعیین کردم با کمال تاسف پس از پنج ماه پریروز فقط در مورد نیرو های رسمی پاسخ دادند که نظر اصلی بنده تامین نشد در این راستا از شهردار تقاضا دارم پیگیری جدی کند تا مشخص شود در سیستم خود چه کسانی سهل انگاری کرده یا قصد کارشکنی دارند.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: تقاضای جدی دارم شهردار، مدیران و معاونین و کارکنان به گونه ای پیگیری کنند که در ماه های پایانی این دوره هیچ گونه خللی در کارها ایجاد نشود تا در راه اندازی کار مردم و پاسخگویی به آنها به جدیت پیگیری شود و در مقابل سهل انگاری احتمالی برخورد قاطع صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =