دشتگرد

عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق دهگانه و نظارت ضعیف در این ارتباط، خواستار برخورد عادلانه و یکدست با پرونده املاک قولنامه ای شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، سارا دشت گرد در نطق پیش از دستور دویست و چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور مدیرکل بازرسی استان البرز برگزار شد، به موضوع پیگیری صدور پروانه و تعیین تکلیف املاک قولنامه ای اشاره کرد و گفت: این تخلفات شامل دیوارکشی، تفکیک زمین و ساخت طبقه مازاد در زمین های قولنامه ای است که البته مستندات آنها به مدیرکل بازرسی شهرداری همراه با تصاویر و موقعیت مکانی گزارش داده شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر تخلفات در محدوده زمانی ۲۰ اسفند تا ۱۴ فروردین انجام شده است، گفت: موضوع پیگیری تعیین تکلیف املاک قولنامه ای که مبالغ مربوطه به عوارض خود را به طور کامل حدود یکسال گذشته پرداخت کرده اند باعث ایجاد شائبه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به لیست افراد و املاک قولنامه ای که به شورا اعلام شده اشاره کرد و افزود: در خصوص املاک قولنامه ای در اوایل اسامی که در لیست موجود برای مناطق دهگانه اعلام شده بود با لیست قبلی کاملاً تفاوت دارد در این راستا دو موضوع مطرح می شود اینکه آیا کسانی که پول واریز کرده اند از دریافت پروانه منصرف شده اند؟ و آیا برای آنان در یکسال گذشته پروانه صادر شده و تعیین تکلیف شده اند؟ چنانچه موضوع دوم صحت دارد، در خصوص علت صدور پروانه و بند قانونی که به تعدادی اجازه صدور پروانه داده می شود و برای بقیه مناطق و مالکان میسر نبود را به اینجانب اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =