محمد حسین خلیلی اردکانیرییس کمیسیون نظارت وتحولات اداری

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: در راستای طرح کوچه‌های شاد، کوچه‌های محله اوقافی های رجایی شهر، بازآرایی و رنگی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در بازدید از دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله اوقافی ها با ابراز خرسندی از اجرای طرح رنگ آمیزی کوچه ها اظهار کرد: رنگ ها زبان احساسات ما هستند و می توانند زندگی شهری را سرزنده کنند همچنین رنگ ها از ارکان مهم بیان هویت و خوانایی شهرها به شمار می روند از این رو اجرای این طرح با هدف خارج کردن محله از حالت سیاه و سفید و خاکستری و مزین کردن آن به رنگ های شاد و سرزنده اجرا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در این رویکرد ارتقای مشارکت شهروندان، ارتقای حس تعلق محله ای، هویت بخشی به محله های  قدیمی مد نظر است، تصریح کرد: دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله اوقافی ها هم با تکیه بر هدف استفاده از رنگ در محله اوقافی درصدد اقدام برای رنگ آمیزی کوچه و نوسازی آن است.

خلیلی اردکانی افزود: شرایط نوسازی و تجمیع املاک کلنگی در همه محله ها به ویژه در بافت های ناکارآمد شهری فراهم نیست در این شرایط رنگ آمیزی و ایجاد جلوه های بصری در محله هایی با بافت فرسوده و کوچه های کم عرض می تواند باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی شود و از طرفی بارقه هایی از نو شدن را به ارمغان بیاورد.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج بیان کرد: دفاتر تسهیلگری در محلات نقش مهم و راهبردی در توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه های اجتماعی دارند و با توجه به اهمیت توسعه همه جانبه شهرها راه اندازی دفاتر تسهیلگری می تواند گام مهمی در مسیر توسعه اجتماعی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =