معاون سابق هماهنگی امور استانداری البرز

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامیداشت روز رادیو گفت: رادیو البرز رسانه ای مطالبه گر، فراگیر، مردمی و پُرمخاطب است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد روز تأسیس رادیو را به همه تلاشگران عرصه صدا تبریک‌ گفت و اظهار کرد: چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیوست که برای همه ملت ایران یک روز قابل‌توجه است، نقش اصلی رادیو انعکاس رخدادها در سراسر کشور است و اقداماتی که توسط آحاد مردم و دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود این اقدامات در برنامه‌های مختلف معرفی می‌شود.

وی گفت: بی‌شک رسانه پرمخاطبی مثل رادیو با اعتمادسازی عمومی، انعکاس واقعیت‌ها، نقد سازنده و آگاهی بخشی از طریق برنامه‌های مختلف تخصصی و کارشناسی و بدون جهت‌گیری‌های خاص، در فرهنگ‌سازی جامعه، برطرف کردن نقاط ضعف و پیش‌گیری از بحران‌ها و آسیب‌ها در حوزه‌های گوناگون نقش و تأثیر غیرقابل‌انکاری دارد. ‌

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه رادیو، نیاز به‌جا و مکان چندانی ندارد و می‌توان از این ظرفیت به شکل مطلوبی برای فرهنگ‌سازی استفاده کرد، افزود: رسانه‌های جمعی با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی، ‌درراه پیشرفت فرهنگ نقش بزرگی را به عهده گرفته‌اند، به همین جهت، آگاهی اجتماعی از مهم‌ترین ویژگی‌های زمان معاصر به شمار می‌رود. ‌

سلیم نژاد بیان کرد: سال ۱۴۰۰ را در شرایطی آغاز کردیم که کشور درگیر کرونا بود طبیعتاً همه کشور متأثر از این اتفاقات است و آنتن رادیو هم مستثنی نماند همکاران رادیو در طول یک سال و اندی از زمان ویروس کرونا تلاش کردند به بهترین وجه اطلاع‌رسانی کنند تا باروحیه امیدآفرینی بر این ویروس فائق بیاییم.

وی با تأکید بر اینکه الحمدالله استان البرز علاوه بر آنکه یکی از خطه‌های دوستدار شبکه‌های رادیویی به شمار می‌رود، مجموعه‌ای توانمند به نام رادیو البرز را نیز دارا است، اظهار کرد: تولید برنامه‌های چالشی در این رسانه در راستای مطالبه گری از مسئولان در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های مخاطبین از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین گفت: رادیو البرز رسانه‌ای مطالبه گر، فراگیر، مردمی و پُرمخاطب است که یکی از سرمایه‌ها و داشته‌های گران‌بهای شهر به شمار می‌رود و جا دارد که قدردان فعالان و دست‌اندرکاران این رسانه حرفه‌ای باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =