سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با گرامیداشت سالروز ملی شوراهای اسلامی و تبریک این روز به اعضای خانواده بزرگ نظام شورایی کشور، گفت: شورای اسلامی ستون فقرات نظام اسلامی و شیوه ای اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد اظهار کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل شوراها برای انجام بهتر امور مورد توجه قرار گرفته است و بر این اساس نهاد شوراهای اسلامی برای اداره مناسب شهرها و روستاها در سراسر کشور برای تعیین مقدرات جامعه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه عضو شورا، صدای رسای شهروندان در بیان کاستی ها و نماینده برگزیده مردم برای پیگیری و تصمیم گیری در امور است، تصریح کرد: همین وجه مردمی و انتخابی بودن، بارزترین شاخصه ای است که اعضای شورا را از سایر مسوولان و مدیران متمایز می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت شورای پنجم، اعضای به جدیت در جلسات شرکت داشته اند، عنوان کرد: در این مدت از تاریخ ۹۶/۰۶/۱۰ تاکنون تعداد ۸۳۹ لایحه و هزار و ۲۰۰ مصوبه در شورای شهر کرج اقدام شده است.

سلیم نژاد به بیان برنامه‌های شورای شهر و مدیریت شهری در راستای تکمیل و احداث پروژه های شهری پرداخت و افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، پروژه قطار شهری، پروژه ملی بزرگراه شمالی، احداث پارک های محله ای، پروژه کنارگذر، سراهای محله، دفاتر نوسازی، راه اندازی خانه هنرمندان، راه اندازی شهرداری الکترونیک و میز خدمت الکترونیکی و غیره از اهم اقدامات شهرداری و شورای شهر در دوره چهار ساله است.

وی وظایف شوراها را فراتر از نظارت بر شهرداری دانست و یادآور شد: شوراها وظایف ذاتی خود از جمله نظارت و هدایت مدیریت شهری را انجام می‌دهند اما تبلور فعالیتهای شورای شهر در اقدامات مجریان است در این راستا یکی از سیاست‌های شورای پنجم کاهش پروژه های کم اهمیت و هزینه بر و توسعه و تمرکز بر پروژههای محله محور و کاهش هزینه های جاری شهرداری بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در پایان پنجمین دوره عمر خدمتی و در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قرار داریم بر خود فرض می دانم این روز بزرگ و ملی را به همه خادمین و فعالان این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض کنم و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی گسترده، عمیق و پایدار، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی کرج در سطوح مختلف را برای همه اعضای فعلی شوراهای اسلامی و کاندیداهای محترمی که با احساس مسئولیت و به قصد خدمت رسانی بیشتر  در این سنگر مقدس و عرصه تلاش و مجاهدت بی منت برای مردم گام نهاده اند مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =