کمالی زاده

شهردار کرج گفت: پارک محیط‌بان ازجمله پروژه‌های فاخر شهر است که در این دوره مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک ۱۷ و نیم هکتاری محیط‌بان، اظهار کرد: ازآنجایی‌که توسعه فضای سبز در محلات و مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد، احداث این پارک در دستور قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه پارک محیط‌بان ازجمله پروژه‌های فاخر شهر است که در این دوره مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده، هدف از اجرای این اکو پارک را ایجاد توازن بین محیط‌های انسان‌ساخت و محیط‌های بکر دانست و گفت: احداث این‌گونه پروژه‌ها به ایجاد فرهنگ زیست‌محیطی و توسعه پایدار کمک کند.

شهردار کرج در بخش دیگری تأکید کرد: مدیریت شهری در سه سال و نیم اخیر با توجه تورم و رکود اقتصادی حاکم بر کشور توانسته پروژه‌های مختلفی ازجمله عمرانی را اجرا کند.

کمالی زاده با اشاره به افتتاح ۱۷ پارک در این دوره، گفت: سرانه فضای سبز شهر نیز با افزایش سه متری همراه بوده است.

وی در ادامه به اهمیت راه‌اندازی متروی کرج تا پایان بهار ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به‌منظور توسعه حمل‌ونقل عمومی در دستور کار قرار گرفت و عملیاتی شد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه مدیریت شهری توسعه حمل‌ونقل عمومی در مناطق کم برخوردار را در اولویت دارد، گفت: در آخرین روزهای سال ۹۹ اتفاق ویژه‌ای به نفع شهر و شهروندان افتاد،  این خبر خوش اختصاص ۶۸۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به حوزه حمل‌ونقل شهری کرج بود.

کمالی زاده در بخش دیگری به افزایش ۵۰ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل‌ونقل عمومی کلان‌شهر کرج تا پایان دوره پنجم شورای شهر خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =