حمیدرضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: کارگران نیروی محرک هر سازمان هستند و تقدیر از آنها نباید به روز خاصی از سال محدود شود.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر اظهار کرد: در راستای تکریم و ارج نهادن به مقام کارگران، طی دو سال گذشته، طرح چهره ماه در این سازمان اجرا و هر ماه از یکی از کارگران فعال در بهشت سکینه(س) تشکر و قدردانی شده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح قوت قلبی برای کارگران فعال در این سازمان است و بعد از گذشت چندین ماه از اجرا، زمینه‌ رضایت کارگران از رسیدگی به مشکلاتشان ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ارج نهادن به زحمات و مقام رفیع کارگر حداقل کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند، عنوان کرد: تقدیر از تلاش‌ها و توجه به مشکلات کارگران در هر مجموعه و صنفی تنها نباید مختص یک روز باشد، بلکه در تمامی روزهای سال نباید از این افراد که نیروی محرک هر سازمانی هستند، غافل بود.

عسگری یادآور شد: در حال حاضر در آرامستان بهشت سکینه(س) کارگران فضای سبز، عمران و خدمات شهری پا به پای دیگر مدافعان خاموش مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان و خانواده های عزادار هستند که قدردان زحمات آنها در این روزهای سخت شیوع بیماری کرونا هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =