فریده بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: در روزهایی که به پایان دوره پنج شورای شهر کرج نزدیک می شویم تکریم ارباب رجوع حلقه مفقوده روزهای آخر شورای شهر نشود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در نطق پیش از دستور دویست و چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک و گرامیداشت روز معلم و روز کارگر بخصوص به کارگران و پاکبانان خدمات شهر اظهار کرد: مناطق و سازمان های شهرداری در روزهای پایانی دوره شورا خدمت رسانی به شهروندان را متاسفانه جدی نمی گیرند و شهروندانی که به این مراکز مراجعه می کنند متاسفانه پاسخگوی شهروندان نیستند می گویند شورا تمام شده است.

وی بیان کرد: در حالی که اینطور نیست اعضای شورای شهر تا لحظه آخر وظیفه داریم به شهروندان پاسخگو باشیم نه به لحاظ اخلاق و اجتماعی کار خوبی نیست بنابراین تذکرات لازم به شهردار و سازمان ها داده شود تا خدمت رسانی به شهروندان تعطیل نشود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج افزود: مناطق، سازمان ها و ادارت تابعه شهرداری کرج نسبت به حفظ حرمت و کرامت اعضای شورای شهر و مراجعین به شهرداری را وظیفه اخلاقی و قانونی بشمارند و شان و شخصیت همه شهروندان و مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف رعایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =