کمالی زاده - کراپ‌شده

شهردار کرج با اشاره به اینکه میدان مرکزی میوه و تره‌بار کرج پاسخگوی نیاز شهروندان نیست بر لزوم توسعه آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه ارتقای شاخص های کمی و کیفی میدان مرکزی میوه و تره بار شهر کرج که به میزبانی منطقه دو برگزار شد، با تاکید بر اهمیت استفاده از تجربیات دیگر کلان‌شهرهای کشور از جمله تهران در حوزه میادین میوه و تره بار، افزود: میدان میوه و تره بار کرج پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

وی همچنین گفت: کرج به عنوان چهارمین کلان‌شهر کشور نیاز به توسعه میدان مرکزی میوه تره بار دارد که در این راستا تدابیر و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته است.

مرتضی جلالیان، مدیر منطقه دو شهرداری کرج در ادامه این جلسه گفت: در سال ۱۳۶۸ میدان مرکزی میوه تره بار در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار برای جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفری تاسیس شد که وضع موجود این مرکز با ۱۸۳ حجره جوابگوی جمعیت بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری فعلی این شهر نیست.

ساماندهی معضلات ترافیکی میدان مرکزی میوه و تره بار

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات و معضلات ترافیکی میدان مرکزی میوه تره بار شهر کرج، طرح ساماندهی دسترسی ترافیکی میوه و تره بار تهیه و تاییدیه شورای ترافیک اخذ شد که امیدوارم به زودی شاهد اجرای فاز عمیلیاتی آن باشیم‌.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: همچنین شهرداری کرج با صدور پروانه جهت احداث سامانه محصولات کشاورزی در مجاورت این میدان در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان گام های موثر برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =