خلیلی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: تبدیل وضعیت کارکنان اولویت شهرداری شود، این اراده وجود دارد که از طریق قانون تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در بیست و نهمین کمیسیون نظارت و تحول اداری که با حضور اعضاء کمیسیون و معاونین شهردار برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای دوره پنجم شورای شهر تقویت امنیت شغلی کارکنان بسیار حائز اهمیت بوده است و همواره این موضوع در جلسات مختلف مورد گوشزد قرارگرفته و ما مخالفتی با تبدیل وضعیت کارکنان نداشته‌ایم بلکه به دنبال اجرای قانونمند آن بوده‌ایم.

وی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را موجب ثبات و امنیت شغلی و افزایش بهره‌وری آن‌ها عنوان و تصریح کرد: درهرحال نظام پرداخت‌های مختلف موجب کاهش بهره‌وری سازمانی و بی‌انگیزگی کارکنان می‌شود چراکه نوع قراردادها پرداخت بسیاری از تشویق‌های شغلی به نیروهای شرکت را غیرممکن ساخته است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: با توجه به مجوزهای صادره از سوی دولت اکنون اختیار قانونی برای تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان شرکتی وجود دارد که دراین‌ارتباط جداول مشخصی برای امتیازبندی و نحوه تعیین اولویت‌ها در اختیار است که بر مبنای آن‌ها عمل می‌شود تا با توجه به سهمیه محدود بتوانیم شایسته‌ترین‌ها را بر اساس عدالت تبدیل وضعیت کنیم و البته این سهمیه در سال‌های آتی نیز تخصیص خواهد یافت.

خلیلی اردکانی بیان کرد: شهرداری به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاه خدمات رسان در مرکز استان البرز با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی ‏و سازمانی مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است و هیچ‌گاه از این بار مسئولیت شانه خالی نرده است.

وی تأکید کرد: شهرداری تمام مدارک و مستندات لازم جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به سازمان شهرداری‌ها را جمع‌آوری و ارسال کند و منتظر ابلاغ این سازمان جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =