ایین بهره برداری از پروژه های مدیریت پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از افتتاح دومین پناهگاه نگهداری سگ‌های بلاصاحب در کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد مسیبی صبح شنبه در مراسم افتتاح مجموعه پروژه‌های مدیریت پسماند شهرداری کرج شامل محوطه هوادهی تخمیر کارخانه کمپوست حلقه دره، پروژه بازچرخانی شیرابه و پناهگاه حیوانات بلاصاحب شماره دو در باغستان، اظهار کردپناهگاه ویژه سگ‌های بلاصاحب در زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰  مترمربع احداث‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با رعایت استانداردهای دامپزشکی احداث‌شده است، گفت: طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و نگهداری آن‌ها در مکان‌های مشخص می‌تواند ضمن جلوگیری از انتقال بیماری مشترک انسان و حیوانات در محیط‌های مختلف به سالم‌سازی محیط نیز کمک کند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: جلوگیری از شیوع امراض مسری انسانی و حیوانی و جمع‌آوری حیوانات بدون صاحب، مریض، مزاحم از وظایف شهرداری است که در همین راستا سگ‌ها پس از زنده گیری به محل نگهداری انتقال داده و در صورت بیمار بودن مراحل درمان و واکسیناسیون و جراحی‌های لازم توسط دامپزشک مورد تأیید انجام می‌پذیرد.

مسیبی گفت: اولین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در زمینی به مساحت ۷ هزار متر در مرکز «حلقه دره»کرج راه‌اندازی شد و در آن عقیم‌سازی، غذادهی، غربالگری و معاینه توسط دامپزشک انجام می‌شود با افتتاح دومین پناهگاه سگ‌های زیادی پذیرش می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =