کمالی زاده

شهردار کرج گفت: سطل‌های زباله جمع آوری شده بعد از شستشو و ضدعفونی، به مدیران ساختمان‌های مسکونی تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در دویست و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به اجرای طرح حذف سطل‌های زباله از مقابل منازل اظهار کرد: سطل‌های زباله جمع‌آوری‌شده بعد از شستشو و ضدعفونی، به مدیران ساختمان‌های مسکونی تحویل داده‌شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای بهتر این طرح، به‌زودی ۴۰۰ سطل زباله مکانیزه در مناطق مختلف شهر جانمایی می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش برای تملک واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده و محدوده‌هایی که در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی قرار دارند، توضیح داد: بسیاری از این واحدها ریزدانه هستند و مالکان با پول ناشی از فروش آن‌ها قادر به خرید خانه جدید نیستند به همین دلیل اغلب از فروش واحد خود امتناع می‌کنند.

شهرداری کرج گفت: شهرداری از تعدادی از بدهکاران خود که درزمینهٔ ساخت واحدهای مسکونی فعالیت دارند خواسته بود که به ازای بخشی از بدهی خود بخشی از این واحدهای ریزدانه را تملک کند ولی صاحبان این واحدها از این کار هم امتناع می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌هایی که منجر به کاهش ترافیک شهری می‌شود، اضافه کرد: در اجرای این پروژه‌ها قائل به بودجه شهرداری هستیم و بازگشایی معابر و مسیرهایی که به تصویب شورا رسیده و شهروندان هم مطالبه جدی دارند، در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =