اتوبوس

رئیس شورای شهر کرج از انعقاد قرارداد خرید ۱۵دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه کنونی ما برای روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا بهره‌برداری از فاز یک خط دو قطار شهری است که اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله حساسی قرارگرفته است و به‌زودی ایستگاه‌های F تا K آماده مسافر گیری می‌شوند که نمادی از جدیت شورای پنجم کرج در تحقق وعده‌های خود است.

رئیس شورای شهر کرج از انعقاد قرارداد خریداری ۱۵دستگاه اتوبوس نو بااعتبار ۶۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: تلاش برای رفع کمبودهای ناوگان حمل‌ونقل همگانی در دستور کار قرار دارد و برای چندمین مرحله شاهد تزریق اتوبوس‌های نو به خطوط پر رفت‌وآمد هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که این روزها به جد پیگیری می‌شود بحث خریداری و نصب سطل زباله‌های مکانیزه به‌منظور ساماندهی عملیات جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر است، متأسفانه رضایتمندی شهروندان و منافع بهداشتی و زیست‌محیطی شهر قربانی اجرای طرحی کارشناسی نشده شد و با جمع‌آوری مخازن زباله از مقابل ساختمان‌ها شاهد نوعی شلختگی و نازیبایی هستیم که نه‌تنها مشکلات را کاهش نداد بلکه دغدغه‌های جدیدی نیز تولید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در دست اقدام انتظار داریم که روند توسعه و آبادانی کلان‌شهر کرج قربانی مباحث انتخاباتی نشود و باید کارهای نیمه‌تمام تعیین تکلیف شوند و طرح‌هایی که قابلیت افتتاح تا شهریورماه رادارند، آماده بهره‌برداری شوند. آنچه باید بر تمام مسائل ارجحیت داده شود این مسئله کلیدی است که مدیریت شهری محل خدمت و نوکری است نه سیاست زدگی و بی‌اخلاقی.

سلیم نژاد خطاب به نامزدهای انتخابات تصریح کرد: تخریب عملکردها ادبیات مناسبی برای ورود به عرصه انتخابات نیست و پیشنهاد بنده به افرادی که انصاف و عدالت را در نقدها رعایت نمی‌کنند و یکجانبه به کرسی قضاوت می‌روند این است که کارنامه عملکرد خود و همین‌طور برنامه‌هایشان برای برون‌رفت از مشکلات شهری را برای مردم بیان کنند و شعارهای عمل نشدنی را ویترین گفته‌های انتخاباتی خود قرار ندهند.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به رهنمودهای آیت‌الله حسینی همدانی، موضع‌گیری‌های صریح ایشان را فصل الخطاب دانست و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری همواره به دغدغه‌ها و توصیه‌های عالمانه امام‌جمعه محترم شهر توجه ویژه داشته است و امیدواریم شورای آینده در مسیر توصیه‌های ایشان مبنی بر ورود افراد کارآمد، اصلح، انقلابی، جوان، متخصص و متعهد به پارلمانی محلی شکل بگیرد، حقیقتاً باید به وجودشان افتخار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =