سلیم نژاد

رئیس شورای شهر کرج گفت: آرامستان‌های کرج در دوره پنجم شاهد اقدامات زیرساختی بوده‌اند علاوه بر این شاهد ایثار کارکنان این مجموعه در دوره شیوع کرونا هستیم که جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد با اشاره به عملکرد سه ساله سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اظهار کرد: آرامستان بهشت سکینه (س) دارای مساحتی بالغ بر ۷۰ هکتار و آرامستان بهشت علی (ع) به وسعت ۲۲۰ هکتار در سایه تلاش ۱۹۰ نفر از مدافعین خاموش مشغول به ارائه خدمات به خانواده های عزادار از تمامی نقاط استان البرز به خصوص شهر کرج و سایر شهرهای اطراف هستند که تا پایان بهمن ماه سال جاری حدود ۱۱۰ هزار متوفی در بهشت سکینه (س) به خاک سپرده شده است.

وی گفت: این سازمان یکی از دروازه های اصلی و ورودی شهر کرج محسوب می شود که روزانه میزبان حدود دو هزار نفر جهت خاکسپاری اموات و سالیانه بیش از نیم میلیون زائر اهل قبور است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به نمودار مقایسه ای درصد جذب درآمد در این سازمان از سال ۹۶ تاکنون، تاکید کرد: میزان درصد جذب درآمد در سال ۹۶ برابر با ۸۸ درصد بود که این میزان در سال ۹۹ به ۹۱ درصد رسیده است.

سلیم نژاد یادآور شد:‌ در سه سال گذشته از سال ۹۷ تا روزهای پایانی سال ۹۹ اقدامات مختلفی در بخش های عمرانی،‌ فرهنگی، اجتماعی، هوشمندسازی، محیط زیست و مدیریت ویروس کرونا در آرامستان های بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) انجام شده که زمینه های رضایت مندی ارباب رجوعان و خانواده های عزادار را فراهم آورده است.

وی به میزان توسعه فضاهای سبز در مجموعه بهشت سکینه (س) اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ تنها ۱.۱ هکتار فضای سبز در این مجموعه وجود داشت که با اجرای پروژه های مختلف این میزان در سال ۹۹ به ۳.۴ هکتار رسید.

رئیس شورای شهر کرج گفت: افزایش ۴ برابری بودجه عمرانی، بازسازی ۵۰ چشمه و احداث ۲۶ چشمه سرویس بهداشتی جدید، افزایش سه برابری فضای سبز، محوطه سازی، ارتقاء فضای بهره وری و زیباسازی، ارتقاء و تکمیل و افزایش پنج برابری تجهیزات سردخانه ای، ساخت اولین قبور پیش ساخته برای اولین بار در کشور، بهره برداری از فاز اول باغ مزار بهشت و... از اهم اقدامات این سازمان است که با حمایت های اعضای دوره پنجم شورای شهر کرج انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =