آیین بهره برداری از15 دستگاه اتوبوس شهری

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای شهر کرج گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دوره شورای پنجم به ناوگان حمل‌ونقل کرج اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی عصر شنبه در مراسم بهره‌برداری از ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری که با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد، به عملکرد شورای پنجم در حوزه‌های مختلف شهری اشاره کرد و افزود: توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی سال‌ها بود که متوقف‌شده بود و این مهم در شورای پنجم به نقطه اوج خود رسید.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ دستگاه اتوبوس طی سه سال اخیر به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه‌شده است، اظهار کرد: این ۱۵ دستگاه، آخرین مرحله افزایش اتوبوس‌های شهری در دوره شورای پنجم است.

این عضو شورا همچنین از پیشرفت پروژه متروی شهر کرج یادکرد و بابیان اینکه این پروژه پس از ۱۵ سال رکود طی چهار سال اخیر مجدد فعال‌شده و با سرعت مطلوبی در حال پیشرفت است، عنوان کرد: تا اواخر خردادماه جاری، یک ایستگاه مترو در کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی محل این ایستگاه را از چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر ذکر و بیان کرد: شاید افتتاح یک ایستگاه با توجه به ترافیک شهر زیاد به چشم نیاید اما برای مردم دلگرمی است که ببینند مسئولان شهر به فکر دغدغه‌های آنان هستند.

حاجی قاسمی همچنین به اهمیت پروژه بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: این پروژه در شورای چهارم کلید خورد اما بخش عمده‌ای از آن در این دوره به نتیجه رسید و این نیز یکی از اقداماتی است که شورای پنجم می‌تواند به‌عنوان پروژه‌ای عظیم در کاهش بار ترافیک شهر در کارنامه خود ثبت کند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در پایان به همکاری مطلوب نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری کرج اشاره کرد و ضمن قدردانی از این نهاد، گفت: با توجه به اینکه این همکاری و همدلی نتایج مثبت و ارزشمندی در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان داشته است، از پلیس راهور خواست تا در انتقال دو ایستگاه پلیس واقع در میدان اسبی و فلکه اول گوهردشت نیز مدیریت شهری را یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =