منطقه سه

در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرداری کرج و مقامات ناجا معارضین پروژه تعریض بلوار ارم موردبررسی قرار گرفت. در این جلسه بر عقب‌نشینی پایگاه هوایی تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در جلسه‌ای که با حضور دکتر علی کمالی زده شهردار کرج، سردار اسحاقی معاون مهندسی ناجا، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز، علی آرائی مدیر منطقه سه و جمعی از مدیران شهرداری کرج برگزار شد، با توجه به اتمام عملیات عمرانی در پایگاه هوایی ناجا مهرشهر که در طرح تعریض بلوار ارم قرار دارد و با عنایت به لزوم رفع مشکلات ترافیکی این شریان مهم که به‌نوعی ورودی جنوب غربی شهر کرج نیز محسوب می‌شود، مراتب موردبحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

علی کمالی زاده، شهردار کرج در این جلسه، گفت: رفع مشکلات ترافیکی شهروندان با همکاری و مساعدت عزیزان ناجا قابل‌رفع بوده و خواهان تسریع درروند واگذاری و عقب‌نشینی دیوار این پایگاه هستیم.

گفتنی است؛ در حال حاضر عملیات عمرانی اعم از اجرای جدول، دیوارکشی، ساخت اتاقک نگهبانی، زیرسازی و آسفالت محوطه داخلی پایگاه هوایی توسط منطقه سه به اتمام رسیده و طبق توافق‌های قبلی در صورت موافقت ناجا دیوار قدیمی تخریب‌شده و به بلوار ارم افزوده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =