محمدی

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: پارک محیط‌بان همه الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش را دارد و پیشنهاد می‌شود از گونه‌های جانوری بومی در این پارک با رعایت کامل شرایط محیط زیستی نگهداری شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، حسین محمدی در نطق پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از بابت احداث پارک محیط‌بان و امکاناتی که فراهم شده از شهردار و مدیریت و کارکنان سازمان سیما و منظر نهایت تشکر را دارم پیشنهاد و توصیه می‌کنم از گونه‌های جانوری بومی برای نگهداری در پارک استفاده شود.

 رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج تصریح کرد: همچنین شرایط و ظرفیت محیط زیستی پارک و گونه‌ها از نظر نوع، نظر تعداد و تراکم لازم مدنظر قرار گیرد که در آینده نزدیک شاهد تخریب پارک نباشیم و از ظهور گونه‌های دو رگه جلوگیری شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به خرید حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دوره مدیریت شورای پنجم اشاره کرد و افزود: در ۱۰ سال گذشته خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس سابقه نداشته است؛ علیرغم محدودیت‌های مالی موجود جای تشکر دارد که توجه ویژه ای در این دوره به حمل و نقل عمومی شده است.

وی از خرید اتوبوس‌های نو و نصب کاتالیست بروی تاکسی‌ها خبر داد و یادآور شد: با مصوبه شورای اسلامی شهر تعداد ۱۵۰۰ کاتالیست توسط شهرداری خریداری و بر روی تاکسی‌های شهر نصب شد که جای قدردانی دارد و این اقدام ها در جهت کاهش آلودگی هوا موثر است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج بیان کرد: بر این اساس حدود ۱۲۰ دستگاه اتوبوس مستهلک در برنامه بازسازی است و از شهردار تقاضا می شود در بازسازی اتوبوس‌ها که با حمایت مالی دولت انجام می شود تسریع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =