.........

پروژه‌های زیست‌محیطی شهرداری کرج با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در مراسم رونمایی از پروژه‌های زیست‌محیطی شهرداری کرج شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری و اصحاب رسانه حضور داشتند.

گفتنی است؛ سامانه پایش آلودگی هوا و ریزگردها و تجمیع دادهای هفت ایستگاه سنجش کیفیت هوا در این جلسه رونمایی شد.

همچنین سه ایستگاه سنجش ذرات معلق با مالکیت شهرداری کرج (برای اولین بار) در مناطق ۳،۵،۸ محوطه ساختمان خدمات شهری مرکز و معاونت خدمات شهری منطقه ۵ و محوطه ساختمان شهرداری منطقه سه جانمایی و آغاز به کارکرد.

راهبری و کالیبراسیون چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای شهر کرج تحویل گرفته‌شده از اداره کل محیط‌زیست البرز شامل ایستگاه‌های فرهنگسرای کوثر، مترو کرج، شهرداری منطقه ۶، دانشکده محیط‌زیست برای اولین بار در کشور نیز ازجمله پروژه‌های بود که امروز با حضور مسئولان رونمایی شد.

صحت سنجی و تحلیل کمی و کیفی داده‌های اندازه‌گیری آلودگی هوای شهر کرج، تحویل چهار ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر کرج از اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز و راهبری و حفظ و نگهداری از آن‌ها برای اولین بار در کشور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شهرداری کرج و اداره کل حفاظت محیط‌زیست البرز در خصوص راهبری و حفظ و نگهداری ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، نرم‌افزار ارسال تصاویر بر تلویزیون‌های شهری واقع در میدان جمهوری و چهارراه حدادی و خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه تولیدکننده آب‌ژاول ازجمله پروژه‌های است که در مراسم امروز رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =