محمد گروسی

مدیرکل حراست شهرداری کرج ضمن تبریک سالروز پیروزی عملیات «الی بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد گروسی، مدیرکل حراست شهرداری کرج ضمن تبریک سالروز پیروزی عملیات «الی بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر بیانیه صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است.

بسم رب الشهداء

سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس در روز پیروزی حق بر باطل بود. حقّی که توسط اراده الهی پشتیبانی شد. آن روز را می‌توان روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و صحنه نمایش هوشمندی و آمادگی ملت ایران برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان و نشانه اراده آنان برای فائق آمدن بر چالش‌ها، مشکلات و موانع فراروی کشور دانست.

سالروز آزادسازی خرمشهر نماد یک جریان اعتقادی است که فردای روشن ایران و امت اسلامی را ترسیم و تضمین می‌کند. عملیات افتخارآفرین الی بیت‌المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی‌مان می‌درخشد و منشأ عزت، عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

باور به وعده راستین الهی در پیروزی قطعی جبهه حق در برابر جبهه باطل و ایمان به نیروی جوان مؤمن و باانگیزه که تنها با تکیه‌بر خداوند و پیروی از پیر و مقتدای‌شان حضرت امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) دژ به‌ظاهر نفوذناپذیر جبهه متحد استکبار و دشمنان اسلام را درهم شکستند و آزادسازی خرمشهر عزیز را رقم زد.

با توکل به خدای یکتا، اعتماد به جوانان این سرزمین و ایجاد فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در بین خانواده‌های ایرانی پیروزی شکوهمندی در تاریخ ایران عزیز رقم خورد و به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به‌سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

در این پیروزی ثابت گردید با ولایت مداری می‌توان قدرت‌های استکباری را فروپاشید و جهانیان فهمیدند اراده واحد مقاومت قابلیت ایجاد شبکه‌ای نیرومند در جهان اسلام را دارد آن‌چنان‌که مشاهده می‌گردد اراده دیروز بزرگ‌مردانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری ایثار و مقاومت و رفتارهایی از جنس ایمان، توکل و اخلاص گردیده است که حاصل آن بحمدالله پیروزی و عزت برای ایران و خشکاندن ریشه‌های سلطه، استکبار  و حق‌کشی است.

ماحصل آن تلاش خالصانه و خدامحور آن شد که دشمنان فهمیدند جنگ‌افروزی و تیغ کشیدن علیه ایران اسلامی حاصلی جز خواری برایشان ندارد. امروز هر جوان مؤمن ایرانی یک حاج قاسم سلیمانی بالقوه است که آماده جان‌فشانی در رکاب امام و رهبری شجاع، مقتدر و عظیم الشان‌ است و نظام اسلامی با تکیه‌بر ایمان و ظرفیت‌های درونی همچنان خواهد توانست حماسه‌های بزرگ‌تر و سوم خردادهای دیگری را رقم بزند. اما این بار نه‌فقط با سلاح نظامی بلکه با نگاه به تولید ملی و اقتصاد درون‌زا جهادی بس بزرگ در پیش روداریم.

اما دشمن امروزه تغییر راهبردهای خود از جنگ‌های سخت به جنگ‌های نرم‌رو آورده که ملت ایران و جوانان آگاه هرگز نباید دچار «غفلت راهبردی» شوند و امروز آگاهی و اقدام بهنگام و حضور در صحنه انتخابات برای انتخاب اصلح همان نقش حضور در جبهه حق علیه باطل را داشته و انتخاب آگاهانه، هوشیاری و حضور درصحنه انتخابات کم از رزم در جبهه حق ندارد. با انتخابی اصلح به مدیریت راهبردی - اجرایی هوشمندانه ایران اسلامی خواهیم رسید تا در پرتو ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی اجازه ندهیم خون جوانان وطن مانند شهید فهمیده تا مدیران برجسته شهید از جمله شهید باکری و متخصصان شهید مانند شهید کشوری و شهدای دانشمند مانند شهید احمدی روشن و شهید فخری زاده که اسلحه علم در دست داشتند و سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی که هدفی جز حفظ امنیت و عزت برای ایران اسلامی و ایجاد صلح در کشورهای مظلوم مسلمان نداشت، پایمال گردد.

با توجه به رویدادهایی که در سال‌های اخیر در رابطه با جنایات، جنگ‌افروزی، فریبکاری و عهدشکنی غربی‌ها رقم خورده بیش‌ازپیش باید به داخل کشور امید داشت و این روزها ارزش انتخاب اصلح بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. حضور در پای صندوق‌های رأی به‌منزله مقابله با دشمنان ایران و اسلام است.

دشمنانی که آشکارا با فریبکاری قصد دارند حق و باطل را آمیخته تا باطل را حق جلوه دهند و حق را خوار نمایند.

امروز با حضور یکدست و متحد در پای صندوق‌های رأی فریاد و خشم انقلابی خویش نسبت به صهیونیسم بین‌الملل را با تمام وجود فریاد می‌زنیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که توفیق رشد، پیشرفت و امنیت را در داخل کشور جستجو می‌کنیم و این فراز از بیان رهبر فرزانه انقلاب را با صدای بلند تکرار می‌کنیم که ویروس منحوس دیرپای صهیونیست زین پس دیگر دیری نمی‌پاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =