• ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر: 77360
خرمشهر

رئیس شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر یادداشتی با عنوان «هنوز در مسیر فتح خرمشهر هستیم» را در اختیار این رسانه قرار داده که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فتح خرمشهر نمادی از امداد غیبی الهی برای پیروزی حق علیه باطل بود؛ سیلی که ایران نه به رژیم بعثی عراق بلکه به گوش قدرت های حامی صدام نواخته شد تا بدانند که ایرانی خون می دهد، جان می دهد اما سرزمین و خاک نمی دهد! صدام که تصور می کرد با حمایت سیاسی و تسلیحاتی قدرت های پوشالی در کمتر از ۴۸ ساعت در تهران نشست خبری برگزار خواهد کرد پس از ورود به جنگ اما در عمل شاهد بود که چیزی قادر به رویایی با قدرت ایمان و اعتماد به نفس و روحیه انقلابی و بسیجی رزمندگان اسلام نیست و سرانجام پس از هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن اشغالگر بدون حتی سلطه بر یک وجب از خاک کشور سرانجام ناچار به تسلیم و عقب نشینی شد.

امروز فتح خرمشهر و شکست رژیم بعثی عراق الهام و الگویی برای ملت قهرمان فلسطین است که با دستانی خالی اما قلبی سرشار از ایمان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادگی کرده و اخیرأ نیز در نبردی نابرابر اما شکستی تاریخی را به این رژیم غارتگر کودک کش تحمیل کردند؛ فلسطین ایرانی دیگر در مسیر ایستادگی در برابر تجاوزگر و اشغالگر است! به حمد الهی دیر زمانی نخواهد بود که شاهد خروج این غده چرکین از کالبد خاورمیانه خواهیم بود و همچون فتح خرمشهر فتح بیت المقدس را جشن خواهیم گرفت؛ سرزمین مقدسی که در چنگال اشغالگران گرفتار مانده است! امروز رزمندگان فلسطینی همچون رزمندگان اسلام شوق شهادت دارند شوق جهاد دارند شوق خروش بر اشغالگران را دارند. دیر زمانی نخواهد بود که مترسک اسرائیل نقش بر زمین خواهد شد و انقلاب آزادی خواهانه و اسکتبارستیز ایران اسلامی به فلسطین اشغالی صادر خواهد شد.

امروز در داخل مرزها نیز اما جنگ نابرابری با کرونا داریم و در پشت پرده دستان آمریکای جنایتکار دیده می شود که مانع از خریداری واکسن کرونا توسط ایران از بسیاری از تولیدکنندگان شده است و به همین جهت تحریم های ظالمانه موجب کندی غلبه بر کرونا گردیده است؛ رزمندگان امروز مدافعین سلامت هستند که بی ادعا و جان بر کف با کرونا مبارزه و مقابله می کنند و برخی از آنها با قامت های خسته به قافله شهدای راه خدمت می پیوندند. گویا سرنوشت ملت ایران به مبارزه با زورگویی و ستمگری پیوند خورده است. گاهی در میدان های جنگ و در هشت سال دفاع مقدس و گاهی در سایر میدان ها، در عرصه اقتصادی و سیاسی و اکنون نیز در میدان مبارزه با کرونا اما آنچه مهم است امداد الهی می باشد که بارها همچون فتح خرمشهر شکست و عقب نشینی قدرت های خودکامه را جشن گرفته ایم و به حول و قوه الهی روز به روز در مسیر فتح های قله های جدید پیروزی و موفقیت های بزرگ حرکت خواهیم کرد.

اینجانب فرا رسیدن سوم خرداد ماه روز فتح خرمشهر این شهر زخمی از جنایت های رژیم بعثی عراق را به ملت قهرمان ایران اسلامی و ساکنین شهرهای جنوبی کشور، خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان و یادگاران آن دوران تبریک گفته و به روح بلند شهیدان آن برهه ادای احترام می کنم و به ساحت پاکشان سلام و صلوات تقدیم می نمایم. قطعأ پیروزی نهایی با امت اسلامی است و ما همچنان فتح الفتوحات جدیدی خواهیم داشت و همچنان هستیم با عهدی که با امام و رهبری بسته ایم.

اکبر سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =