کمالی زاده

شهردار کرج گفت: تلاش می‌کنیم با ساخت پروژه هایی از جمله پارک ایران کوچک و باغ فرهنگ کرج را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده عصر پنجشنبه در آیین رونمایی از باغ فرهنگی یونسکو که با حضور مسئولان کشوری برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت های اعضای شورای شهر برای افتتاح این باغ فرهنگی، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهر کرج با تنوع قومیتی به عنوان ایران کوچک دارای سازگاری بین قومیت های ایران است.

وی افزود: پروژه باغ فرهنگی یونسکو بر همین اساس تعریف شده و زمینی برای تحقق این پروژه اختصاص یافت.  

این مسئول با اشاره به اینکه این باغ مانند باغ مینیاتور آثار مینیاتوری ندارد و تمامی آثار به صورت فاخر در قالب اشل ۱_۱ ساخته شده اند.

شهردار کرج با بیان اینکه خلق این پدیده کار دشواری است که هنر فاخر بدون کم و کاست در زیستگاه جدیدی ساخته شود، اضافه کرد: حتی مصالح ساخت آثار از ساختگاه آن شهر منتقل شده اند.

کمالی زاده با اشاره به اینکه کرج مقصد گردشگری نیست، گفت: در تلاشیم با توجه به قومیت های مختلف و ساخت باغ های این چنینی، این کلانشهر را به مقصدی گردشگری تبدیل کنیم.

وی در پایان از مساعدت های شورای پنجم به منظور اختصاص بودجه و در اولویت قرار دادن این بودجه، و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج جهت ساخت این اثر فاخر قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از باغ فرهنگی یونسکو، حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، غلامی، مقام عالی وزارت علوم، ایوبی، مدیر کل کمیسیون ملی، عامری، دبیر شورای انقلاب عالی فرهنگی، اعضای شورا، شهردار کرج و هنرمندان و ارباب رسانه و جرائد حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =