44

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از راه‌اندازی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در این منطقه خبر داد.

محمدرضا فکورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به راه‌اندازی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در این منطقه اظهار کرد: این طرح برای تزریق واکسن مطابق برنامه زمان‌بندی سنی از سوی وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا اولین بار در دانشگاه خوارزمی به اجرا در آمد.

به گفته وی این طرح در راستای اجرای گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کرونا و واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج باهدف تسریع در اجرای برنامه و سهولت دسترسی شهروندان با همکاری و مشارکت دانشگاه خوارزمی، سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج راه‌اندازی شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج بیان کرد: رعایت فاصله، نظم بیشتر و افزایش تعداد دریافت‌کنندگان واکسن از مزایای راه‌اندازی این مرکز است که باهدف حفظ سلامت سالمندان در نظر گرفته‌شده است.

فکورزاده افزود: افراد واجد شرایط دریافت واکسن که بر اساس اعلام وزارت بهداشت شامل گروه سنی اعلامی با حضور در دانشگاه خوارزمی برای تزریق واکسن که دارای سه ایستگاه است هدایت‌شده و بعد از کنترل درجه حرارت بدن و مدارک شناسایی و ثبت در سامانه  تزریق واکسن بدون نیاز به ترک خودرو انجام می‌شود.

گفتنی است؛ این مرکز از چهارم خردادماه آغاز در محل دانشگاه واقع در بلوار خوارزمی آغاز به کار کرده است و همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ آماده‌به‌خدمت رسانی شهروندان است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =