سلیم نژاد

رئیس شورای شهر کرج با توصیه به حضور پرشور در پای صندوق های رأی و مشارکت فعال در تعیین سرنوشت جامعه، گفت: اجازه ندهیم راه شهید سلیمانی بدون رهرو بماند؛ فراموش نکنیم آمریکایی که پرچم دموکراسی را به دست گرفته و مدعی دلسوزی برای ملت ایران است، در دستانِ دیگرش نحله داعش را برای نابودی کشورمان به آغوش کشیده بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه الحمدلله مطالبهِ امروز مردم به ویژه جوانان روی کار آمدن دولتی انقلابی، عملگرا، ولایتمدار و آشنای به مشکلات جامعه است، گفت: تحقق این خواسته تنها با حضور پرشور در پای صندوق های سرنوشت ساز آراء شدنی است و اگر عده ای تصور می کنند تحریمِ انتخابات راهکاری برای عبور از شرایط کنونی است، باید گفت که متاسفانه در زمین دشمنانِ انقلاب و اسلامی بازی می کنند.

اجازه ندهیم راه «شهید سلیمانی» بدون رهرو بماند

وی افزود: چشمِ جهانیان به روز انتخابات دوخته شده است، همانطور که شهید سلیمانی خاری در چشم آنها بود، امروز باید رهرو او باشیم و به توصیه های سردار دلها عمل کنیم، باید به میدان بیاییم و به تشکیل دولت انقلابی و شوراهای اسلامی انقلابی و عملگرا کمک نماییم و اجازه ندهیم که یأس و ناامیدی فضای سیاسی کشور را زمین گیر نماید. یقیناً آینده بهتر برای فردای کشور از مسیر شرکت همگانی در انتخابات عبور می کند.

رئیس شورای شهر کرج گفت: آمریکا اگر دلسوزِ ملت ایران است و همانطور که ادعا می کند صرفاً با دولت مشکل دارد، چرا داروهای بیماران خاص و سرطانی را تحریم کرده است؟ مگر همین کشور نبود که داعش را پرورش داد تا در نهایت ایران را به اِشغال عده ای وحشی غارتگر در بیاورد، اینکه عده ای از داخل دل به غرب و دوستی آمریکا بسته اند، جای تأسف دارد و تنها با تقویت خودباوری، میدادن دادن به جوان، مبارزه با فساد و تقویت نیروهای انقلابی و متعهد و متخصص می توان نسخه شفابخشی برای حل مشکلات پیچید.

سلیم نژاد کمپین نه به انتخابات را توطئه ای خطرناک دانست و با تاکید بر اینکه در این برهه حساس باید بصیرت و زمان شناسی و مسئولیت شناسی داشته باشیم، عنوان کرد: ملتی که عاشق شهید سلیمانی و شهید حججی است نباید شهادت حسین گونه آن فرزندِ دلیر ایران را فراموش کند، چرا که آن صحنه حقیقتِ نقشه شوم آمریکا و اسرائیل برای یکایک ملت ایران است و تنها راه برای تداوم ایستادگی در برابر قدرت های ستمگر و به زانو در آوردن آنها تلاش برای استمرار گفتمان انقلاب اسلامی و تداوم مسیر شهداء و امام شهدا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =