محسن کمالی دهقان - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: انتخابات را می‌توان یکی از مهم‌ترین میادین نمایش وحدت، همبستگی و یکپارچگی ملت ایران دانست.

محسن کمالی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: انتخابات، شاخص و عَلَم نظام جمهوری اسلامی؛ یک حق و یک وظیفه است که باید به‌صورت حداکثری آن را به‌جا آوریم.

وی اضافه کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات‌های متعدد از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مهر تأییدی بر متکی بودن نظام جمهوری اسلامی بر ایمان، عواطف و علایق مردم است که تیری کاری بر پیکره دشمنان داخلی و خارجی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌زند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: انتخابات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمادهای مردم‌سالاری دینی در کشور ما امسال در برهه‌ای از زمان برگزار می‌شود که چشم دنیا به‌ویژه دنیای اسلام بر چگونگی حضور مردم و ذائقه سیاسی آن‌ها دوخته‌شده است.

کمالی دهقان گفت: انتخابات را می‌توان یکی از مهم‌ترین میادین نمایش وحدت، همبستگی و یکپارچگی ملت ایران دانست که مهم‌ترین مؤلفه‌های آن ظهور و عقلانیت و شعور ملی است، چیزی که همراه با بصیرت باشد قطعاً، چون طوفانی سهمگین سیطره مکر، بدخواهی و دسیسه دشمنان نظام را در هم خواهد پیچید.

وی افزود: یکی از تفاوت‌های این انتخابات، سربلندی تاریخی ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه و پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، در مقابل صهیونیسم و ایادی سعودی و تکفیری‌هاست، که دشمنان و بدخواهان این کشور را مستأصل کرده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج اضافه کرد: مهم‌ترین ثمره خون پاک شهیدان در این مجاهدت‌ها، وحدت و بصیرت بیشتر مردم ایران است و قطعاً همین مردم دل‌سوخته و مجاهد، در پای صندوق‌های رأی با وحدت بی‌نظیر حاضرشده و با بصیرت مثال‌زدنی به افرادی رأی می‌دهند که در ضمن التزام به ولایت‌فقیه، مصلحت نظام و مصلحت مردم را بر منفعت‌طلبی خود ارجح دانسته و به‌راستی خود را وقف رفع مشکلات مردم و دمیدن امید در کالبد ملت مقاوم و رنج‌کشیده ایران کنند.

کمالی دهقان گفت: عقلانیت و حکمت ما را بر آن می‌دارد تا با انتخابات صحیح و مناسب راه‌های تعالی و پیشرفت جامعه و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ایران رقم بزنیم.

وی گفت: بر همین اساس، به‌عنوان عضوی از مردم و فردی از بدنه تأثیرگذار جامعه، با حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن ایفای نقش خود در تحقق مشارکت حداکثری و شناخت فرد اصلح از بین نامزدهای انتخاباتی در جامعه بیشترین تأثیرگذاری را خواهیم داشت، تا انشاء الله با مشارکت حداکثری مردم؛ رئیس‌جمهوری دغدغه‌مند و متخصص و افراد کاردان و دلسوزِ شهر برای عضویت در شورای اسلامی شهرمان انتخاب شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =